11 Haziran 2010 Cuma

keşke.

ne kadar acımasız bir kelime "keşke" öyle değil mi?
hep can yakan, hep düşündüren, hep ağlatan, kafanızı duvarlara vurmanıza neden olan, biraz da bağımlılık yaratan. kurtulması zor ! üç gün önce "keşke" dedim ve esiri oldum; ağzımdan düşmüyor. kurtulamıyorum ondan. fakat tükeniyorum yavaşça.
olayları sorgulamadan davranmamın hatası bu "keşke".
fakat artık tecrübeliyim. inanıyorum, bir daha asla "keşke" demeyeceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder